Alla inlägg den 29 april 2011

Av Jessica - 29 april 2011 15:14

Nu ligger jag på altanen och myser i solen med min Lillesyster, älskar lantlivet, man kan vara nästan naken.. Tjoho.. 

Musiken ljuder i från högtalarna och snart tänds grillen.. Är de inte fantastiskt med sommar? Det enda som är tråkigt just på sommaren är att det inte är någon bandy.. 

Men man kan ju inte få allt.


Jag flyttade ju upp till Bergvik förra torsdagen, har hunnit med massor.. Tänkte mig en tanke i går att jag skulle börja träna lite... 


Så jag tog tag i det i går och satte på mig träningskläder och springskorna.. Gick upp till IP här och sprang en intervall runda i skogarna.. Jätte fina spår här men en jävla röra och vilse vill man ju inte bli... 


Lovar att de blir en till runda i skogen idag för det är ju himla skönt med träningsvärk.. :)


Sååå där fick ni en liten uppdate, bilder kommer senare! 


<3 Saknar mina vapendragare! <3

  


Ovido - Quiz & Flashcards