Alla inlägg under mars 2012

Av Jessica - 6 mars 2012 19:39

Sjukling....

Har haft tandvärk ett tag efter som en flisa försvunnit i tanden fick ja påbörja en rotfyllning. Tydligen kunde inte hon göra ett ordentligt jobb så jag fick tokig feber och as ont samt illamående från helvetet.

Va på akuten i går troligen ett virus i kroppen med.

Tillbaka till tandläkaren i dag, gjorde om arbetet sedan i fredags...

Ont ont ont nu men de varnade tandläkaren för så de är ok. Samt att febern tar död på mig. Hua..

Har fått i mig lite mat idag, men de är svettigt när man har ont i truten feber och mår illa.


   


Lyssnar på Radiosporten nu för att höra avgörandet vilket lag vi får i semifinal. Jag hoppas på Kungälv, i skrivande stund leder Villa med 2-1.


Längtar efter att må bra men också efter torsdag så jg och mitt hjärta samt ett annat gäng ska ge oss i väg på Close up båten.

Tjoho

 


Nu blire vila vila vila.

  

Ovido - Quiz & Flashcards