Alla inlägg under augusti 2012

Av Jessica - 8 augusti 2012 15:10

Ett tidfördriv som blivit en hobby, man kan säga att jag lagt de mesta andra åt sidan för att det är så jävla jävla kul!!


Här ser ni min spelprofil, som ni kanske ser har jag ägnat otaliga timmar på detta egenligen lite enformiga spel.

Jag garanterar er att det kommer bli fler timmar. :D TJOHO! 

Nää nu har jag inte tid att blogga mera, lagar mat och spelar som en jävel måste ju upp i level 60 innan bandy säsongen börjar!

Bandy är min riktiga hobby, detta är bara säsongshobbyn! (nyttjar den när jag känner att jag vill döda extra mycket vilket blir ganska ofta!)


  




Av Jessica - 7 augusti 2012 21:31

Alltså de är helt galet va man kan få sakna stunder!

detta är en stund då jag känner att de bästa i mitt liv saknas mig!


 

Tjejer som är helt olika men matchar varandra sååå himla bra.


Sara: Den pedanta galningen som förgyller de mesta stunderna i livet. Hon behöver bara säga ett ord så är dagen gjord.

Hon förstår och ansluter sig på ett vis som ingen annan! Ett måste helt enkelt! <3

Jag; behöver ingen vidare presentation.... Inte som någon annan helt enkelt.

Jenny; Tjejen me väldens goaste personlighet man bara vill ha henne som en konstant inventarie. :D Alltid lika glad och de bästa av allt hon vet när man behöver de lilla extra! <3


Ni fattas mig! Älskar er!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards