Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Spökar det? JA!

Av Jessica - 2 april 2013 23:04

Jahapp, tisdag kväll klockan är 23.

Jag är ensam hemma Poccar musik på hiskelig volym, högtalarna står väldigt nära mig så jag kan knappt tänka vad jag skriver. Men himla skönt att jag har möjligheten att få trummhinnorna att slå frivarv.. :D


Tror jag sänker volymen ett slag byter spellista... (Rädis - Ballader blev det.) Innan va det mest Hårdock och skrämsel musik.


Jag har ju sovit helt själv ett par nätter nu, helt säker på att det spökar. Igår kväll låg jag i sängen och då va det någon som härmade A.... Tjejen som har rummet ovanför mig, hon brukar nämligen stampa upp på natten och knäppa i gång sagobandet på radion igen. Helt sjukt va hjärtat hoppade.. (Det va bara jag hemma i huset) Katterna kan det inte ha varit för dom va utanför min dörr på nedrevåningen. Senare på natten va det nog någon som jagade en av katterna eller lekte med den för helt galet va den sprang fram och tillbaka i hallen, lite som att den jagade en boll.  Idag när jag kom hem från jobbet diskade jag ur min matlåda och kände mig iakttagen, då kunde jag inte hålla mig längre. Knäsvag knäppte jag igång datorn och poccade musik. Klädde av mig naken och dansade som en APA. :P Nej men ja tog en dusch och då va de ruskigt läskigt kändes som någon stog i hallen och råstirrade på mig, vände mig om och såg något i spegeln röra sig (Katterna var inte inne). Snabbade mig och sedan dess har jag hållt mig i mitt Garage.

(
Nu tycker jag mina combosar får komma hem så de blir tyst i huset igen. (Tur är väll att dom kommer hem i morgon)


Helt annat, ja måste bara säga att jag börjar bli aningen bebissjuk, helt förälskad i denna lilla tjejen. (Jag ska lära dig och din underbara bror allt jag kan.)

   

sen så har vi ju min älskade ögonsten och guddotter (Dock som jag träffar för sällan)

 


Nej nu är det tack och hej för ikväll.

Godjävlanatt!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 april 2013 01:46

Nu ska ni få göra ett studiebesök i skallen på mig men först ska jag köra lite allmänt svammel..   Igår(söndag), i stort sett hela dagen utan smärtor utan speciella tankar bara va bortom mig själv, andades och mådde bra med fint sällskap. De va e...

Av Jessica - 23 april 2013 21:35

Idag har jag varit på läkarbesök igen, de är ju tur man är rik... Eller??! Läkaren skrev ut antidepresiv medicin jag tog 1 tablett igår håller på att dö av huvudvärk och illamående. Men de va mycket vanliga biverkningar sade han. Sen har han skick...

Av Jessica - 20 april 2013 17:05

Helt fucking jävla otroligt. Imorse när jag vaknade hade jag 0% smärta. Kickade igång dagen med kaffe och soyayogurt samt en cykeltur ner till stan för att fika med Jessica, käkade en tonfisksallad med nöje och dagen fortsatte fortfarande smärtfi. Va...

Av Jessica - 16 april 2013 01:44

Nu är det bokat och klart, fy så skönt det ska bli att komma iväg och bara vara borta ett tag. Komma iväg och njuta med gott sällskap och strandliv. Kommer ju inte direkt vantrivas på detta hotell. Jag och Fröken Zottele       (Bilderna är frå...

Av Jessica - 5 april 2013 03:06

Nu är det slut på att må dåligt, jag får tydligen aldrig komma till psykolog för att reda ut varför jag mår dåligt. Jag tror att allt kan ha med problemen i magen att göra. Jag kan inte äta utan att få smärtor, ja kan inte sova trots sömntabletter, j...

Ovido - Quiz & Flashcards