Alla inlägg den 5 april 2013

Av Jessica - 5 april 2013 03:06

Nu är det slut på att må dåligt, jag får tydligen aldrig komma till psykolog för att reda ut varför jag mår dåligt. Jag tror att allt kan ha med problemen i magen att göra. Jag kan inte äta utan att få smärtor, ja kan inte sova trots sömntabletter, ja ligger och tänker å oftast gråter jag mig själv till sömns å ja har fasiken ingen aning varför. Jag älskar ju mitt liv, min vardag och ser framemot massa tok.

Jag kan dela med mig av en rolig grej som hände på jobbet i onsdags. Jag ställer mig upp, böjer mig ner för att knyta skosnöret. Börjar gå med raska steg mot kaffemaskinen för att hämta kaffe, tycker att min bh är hemskt obekväm blickar neråt och ser att de ena bröstet är på rymmen. Haha ja trodde jag skulle dö, hoppas jag inte mötte någon eller att någon såg. Men de va som en kollega skulle sagt HEMSKT KUL! Ja nästan ramlade in i väggen när jag upptäckte det. Haha

Nä nu börjar jag bli trött tjej for real.
Godnatt skatt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards