Alla inlägg under september 2011

Av Jessica - 15 september 2011 03:33

Jag tycker det är himla underligt att jag glömmer bort att blogga jag tycker ju faktiskt det är himla skoj att skriva av mig. Att dikta i hop inlägg är ju faktiskt inte så svårt, så varför tar jag inte tag i det på riktigt någongång? 

Kanske för att jag är aningen lat. 


I 3 dagar har jag varit hemma hos far i Granbo och tvättat och donat endel. Har målat lite bilder (tavlor) till honom han är grymt nöjd det är alltid kul att göra någon nöjd. 

Vi har bara käkat god enkel och snabblagad mat. 

Dag 1, Lappkojs tror ja de heter men ja kallar de Lappskojs! Låter roligare. 

Dag 2, Potatismos och köttbullar å gräddsås.. MMmm

Dag 3, Amerikanskmakaronirätt. På tok för underskattad mat! 

Bilder på Tavlorna kommer senare när ja lyckats fippla in dom i datorn.. hehe


Nää nu ska ja krypa ner i sängen och slå igen mina blå. 

När jag vaknar blir de att plocka undan tvätten och göra mig i ordning sen kommer Älsklings Sara å hennes +1 åååå Min Alice <3 Sist men inte minst Lina å Jeppson! Fullt hus i gotta love it. Aldrig en lugn stund! =)

SEN Klockan 20.20 åker ja till Gössebo komun å går på Bandy! 

Champions Cup. 

Bollnäs Spelschema Grupp B

Tors, möter vi Dynamo Moskva 21.15

Fre, möter vi Edsbyn 19.00

Lör, möter vi Kalix 19.00

Sön, är det finalspel  Möte Samma Placering i Grupp A.. Klockslag okänt. =)


Najti tajt! (extra stora kramar till er i Falköping jag SAKNAR massa just nu)

  

Ovido - Quiz & Flashcards