Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Here we come

Av Jessica - 16 april 2013 01:44

Nu är det bokat och klart, fy så skönt det ska bli att komma iväg och bara vara borta ett tag. Komma iväg och njuta med gott sällskap och strandliv. Kommer ju inte direkt vantrivas på detta hotell. Jag och Fröken Zottele

     

(Bilderna är från Google.se)

100m till stranden och fantastisk buffé, ibland är man bara så lycklig.


Denna dagen har annars varit katastrof med läkarbesök och sjukskrivning. Smärtan som kommer och går hela tiden blir värre och mellan varven kan jag knappt andas för att de värker så förbannat. (ursäkta franskan)

Fick ordinerat av läkaren att undvika gluten och mejeriprodukter. Sen ska jag ju givetvis fortsätta vara försiktig med hårdsmält mat och stark mat. Hmmm mycket spännande. Va blev de kvar?? Morötter och nyponsoppa?


Va ner på ICA och insåg att glutenallergiker har inte mycket valmöjlighet och fy va dyrt det är. 500g pasta för 33kr. hualigen de kostar tydligen att ligga på topp. Dessutom ska ja undvika mejeripodukter med så utbudet blev genast mycket mindre.


Läkaren sjukskrev mig på grund av min nedstämda energi och trötthet, vad passade inte bättre än att fullfölja bokningen till Alanya då. Det kommer att bli hur underbart som helst, komma iväg vara ensam med fantastisk tjej.

Längtar så jag spricker. :P  

Kanske dags att införskaffa sig en Bikini eller två. :D Något bra tips? PLASK!


Nu är det sovstund. Godnatt! <3

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 april 2013 01:46

Nu ska ni få göra ett studiebesök i skallen på mig men först ska jag köra lite allmänt svammel..   Igår(söndag), i stort sett hela dagen utan smärtor utan speciella tankar bara va bortom mig själv, andades och mådde bra med fint sällskap. De va e...

Av Jessica - 23 april 2013 21:35

Idag har jag varit på läkarbesök igen, de är ju tur man är rik... Eller??! Läkaren skrev ut antidepresiv medicin jag tog 1 tablett igår håller på att dö av huvudvärk och illamående. Men de va mycket vanliga biverkningar sade han. Sen har han skick...

Av Jessica - 20 april 2013 17:05

Helt fucking jävla otroligt. Imorse när jag vaknade hade jag 0% smärta. Kickade igång dagen med kaffe och soyayogurt samt en cykeltur ner till stan för att fika med Jessica, käkade en tonfisksallad med nöje och dagen fortsatte fortfarande smärtfi. Va...

Av Jessica - 5 april 2013 03:06

Nu är det slut på att må dåligt, jag får tydligen aldrig komma till psykolog för att reda ut varför jag mår dåligt. Jag tror att allt kan ha med problemen i magen att göra. Jag kan inte äta utan att få smärtor, ja kan inte sova trots sömntabletter, j...

Av Jessica - 4 april 2013 00:46

Idag har dagen varit fantastisk. Åkte bussen till jobbet med teorier och tankar på livet, tankat på varför bestämdes de att vinter skulle heta vinter samt varför det heter tak.. Alltså tankar på ordets ursprung, sen så klev en man på bussen med r...

Ovido - Quiz & Flashcards