Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jessica - 6 april 2011 13:37

Hej, jag har ju glömt berätta om helgen som var. Så ja tänkte jag tar mina fingrar i från min älskade kaffe kopp ett tag och skriver ett par väl valda ord om denna helgen.. 

Läs om ni orkar annars skit i det.


Fredag, Hemma hos mor och gjorde mig i ordning kände absolut ingen stress bara njöt av tillvaron och älskade livet.. Fixade och donade och sminkade mig medans mamma gjorde maten, Lasange stod de på mat schemat, de va länge sedan men gott som attans. 

Så här blev resultatet

   

En liten blandning av kristet och gulligt utseende. Kan som inte bestämma gengre på den.. Hehe, Efter maten va de bara fixa det sista och sedan braka iväg mot Bollnäs. 

Väl framme i bollnäs lämnade ja min packning hemma hos Älskade Lina och sedan gav vi oss iväg på partyt som planerat. Kom fram till Förpartyt och himmel va folk, jätte trevliga människor och ja hade de as skoj. På väg mot Sportin hittade ja en häst att gunga lite på.. Tihi.. 

   

Vidare mot sport in och festen va ett faktum, där va det fart och träffade på massor med både mysko och underbara människor. Emma som ja inte sett på hundra år va där och röjde gärnet.. Mycket mycket trevligt, emma ramlade av scenen och ja har blåmärken lite här och var. 

Men skoj va de, när sportin stängde gick vi hemåt Ja lina och Pelle, stannade till för nattmat på MAX och sen vidare mot Blommis, väl framme kröp jag ner i soffan och Lina å Pelle intog sängen.. 


Natten mellan Fredag och Lördag:

Ja kunde inte sova väldigt mycket vaknade va varm och kunde inte andas, brevid mig låg Trassel och även han hade svårt att andas, med en bitter ton i rösten sade ja till denna katt att - Det är för att du är Tjock Trassel.. Ja är faktiskt allergisk mot dig.. =) Sov någon stund till sen vaknade Pelle han skulle iväg och angla, så ja klev upp och satte mig vid hans dator ett par timmar tills lina klev upp. 


Lördag: 

Frukost va de inte på tal om, linas klocka i köket va inte omställd och ja gick efter den så ja fick lagom brottom till tåget mot falköping men hann slänga i mig 2 korvar på Pressbyrån.. 

Lina följde med till stationen och vinkade av mig, sen va de 7 timmars tågresa framför mig. 

Skulle ut och röka i Uppsala, försökte resa mig upp och de small till i ryggen, aj som fan de gjorde ont. Varpå gubben brevid mig säger - Ska ja hjälpa tant upp? (Hans ålder va runt 75-85år) Ja höll på att kikna av skratt. Gullig

Bytte tåg i sthlm och hann där att slänga i mig lite mat och inhandla en korsordstidning. 

Väl framme i Falköping kom Sara

Använde den fantastiska Ljusstaken som glas, tycker den är grym..

De va Berra, Martina, Johanna och Davina på festen..

Berra spelade och sjöng Wonderwall för mig och brudarna körade, vilket magiskt ögonblick i mitt liv.

Sen dök de upp några fler banditer och vi begav oss till Dagnys för att sopa dansgolvet med piraterna där. 

Ja man kan tro att de va mycket slagsmål men ja hann inte med ett enda, ja hade fullt upp med att vara trevlig.. :)

 

Dans, shots, drinkar och trevligt folk förgyllde även denna afton.. Dock så hade ja ju lite problem med rörelserna på dansgolvet eftersom att min rygg inte pallade trycket.. :P "Party lördag med trubadur Duo" Ja måste påpeka att ja har ingen aning om vilka de är men ja hade i varjefall sjukt roligt och de är väl ändå det som räknas. 

Det va en galet rolig kväll med mycket skratt och många kära återseenden. Å visst ja Fredrik som är på den andra bilden här ovan mobbade mig lite för att vi fick bara Silver i Bandyn men min fråga till honom är, hur fan gick de för Västerås? :D


Summa av hela helgen är full pott, jessica blev full 2 dagar av 2 dagar och de är ju fasiken inte illa pinkat av en trä häst. 


Nu tillbaka till mitt liv som galet stressad, hoppas ni njöt av denna historia. 

So long babes and fuckers. 


Här får ni, dock va versionen som spelades för mig galet mycket mer fantastisk




   

Av Jessica - 6 april 2011 01:00

Nu har ja haft 2 tisdagar denna veckan.. 


Dags att krypa ner i sängen i morgon måste jag få mer gjort, börjar bli lite stressigt nu.. Hualigen


Har haft en bra dag trots att ja varit jävligt trött, fortfarande besviken... 


Bloggar mer i morgon!!!


NATT NATT FUCKERS!!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards