Alla inlägg den 20 april 2011

Av Jessica - 20 april 2011 23:17

Hmm, i morgon går flyttlasset, känns så där skoj. 
Har haft en otoligt bra dag till och från. Många tankar som vandrat och mycket känslor som rört omkring i grytan..


Jag har en klump i magen vill verkligen inte mista mina vänner som jag har här nere, kommer till att sakna dom massor. Kan inte låta bli att tro att jag kommer att flytta tillbaka..

Falköping kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat. Tårarna strömmar ner för mina kinder när jag tänker på att detta är den sista natten jag spenderar ensam här nere. Flytt till Hälsingland en vändning i mitt liv, jag vet att jag kommer få det kanon bra där uppe men kommer jag trivas.


Jag kommer verkligen sakna mina kära kamrater här nere, dagarna man spenderar på Lilla Blå och tiden med mina kära kommer att göra ont. 


SORG!!!


Orkar inte skriva mer nu, kommer ett inlägg när jag landat lite mer...


   

Ovido - Quiz & Flashcards