Alla inlägg den 5 april 2011

Av Jessica - 5 april 2011 04:14

idag har jag haft tisdag hela dagen, mycket att göra å nu är klockan 04.15 och ja är inte ett dugg trött.


Dagen har varit... Mycket bra.!

Lunch på dagnys, alltid lika fantastisk mat där. Trevlig sällskap av Carl med

Fixa lite med Hyresbostäder...

Fika på Lilla blå med Berra bus, planerade hämd och njöt av tillvaron. 

Jenny kom förbi och kramades, trevligt värre. 

Handlade, åkte hem till Carro som berättade om resan som verkligen lät helt underbart. 

Sen hem fixa med Papper.. 

Efter de laga mat ihop med Carl, käkade och kollade tv. 


Fick ett mycket trevligt samtal tidagare med åh de finns bra människor!

Hade tappat hoppet så Martin betett sig så som han gjort. EJ OK!!! 


Martin är alltså min bästa kompis Saras pojkvän, jätte snäll kille han va också den ja har bowlat tillsammans med denna säsongen, killen ja startade upp laget Team Hälsingland med. Nu har jag inte kunnat närvara vid de 4 senaste matcherna pga av vissa personliga saker att ta itu med osv... 

Nu tycker han att ja har dålig närvaro i laget. Vill tilllägga att ja har spelat 7 av 11 matcher... Så nu vill han inte längre att ja ska vara med i laget. Reserven vi tog in har tydligen mer pålitlig närvaro.. Ja är så sjukt jävla besviken på martin så de går inte att beskriva med ord. (Har mina planer och de ska smidas mer ondskefulla planer. Bitter ja visst) 

De är väldigt många som står bakom mig och tycker att Martin betett sig fel.. Tack och lov för bra folk.. 

Btw 

Sara är inte inblandad i detta och jag vill heller inte att hon ska bli det. Hon är mitt hjärta likaså deras bebis som kommer i augusti.. (Lite min eftersom att det är mitt fel att dom träffades. :P Sen ska ja bli gudmor med..*lycka*) Men trots de kommer ja ha tappat de mesta av min respekt gentemot den andra parten.. Så mycket till övers finns nog inte för denne. 

(Tackar dock för gesterna och hjälpen med div grejjer) De va ju snällt men slut på min förvirring.. Ja är BITTER och kommer vara de länge!


Nu ligger ja här precis uttråkad och rastlös... Ska kanske ta å försöka sova lite så man orkar med i morgon. Har ju endel att stå i... 


1. Flytt

2. Ringa kursledaren inför nästa vecka

3. Fika med Carro

4. Ringa illA, Anna och Lillan

5. Fixa förråd

6. Hämnd

7. Flytt

8. Flytt

9. Flytt

10. Mat, dricka kaffe å sova m.m


Flummar lite på en text, va tycker ni? ( skrev den just så va snäll)


"I morgon när jag vaknar är du död,

blek och fet och ful och svullet röd...

I morgon när jag vaknar är du död,

och du liknar mest ett obakat bröd

För du är död död död ja du är jävligt död

För i morgon när jag vaknar är jag också död

men inte blek och fet och ful och svullet röd,

inte liknar ja heller ett obakat bröd.

För jag är död död död ja jag är DÖD"


Godnatt fuckface! å godmorgon på er andra!


  

Ovido - Quiz & Flashcards