Alla inlägg den 19 april 2011

Av Jessica - 19 april 2011 00:40

Bloggen ja visst ja den har jag inte hunnit med, har haft precis galet mycket att dona med. 

Jag har packat och städat ur min älskade  Längenhet, jupps nu är den tom och inte längre i min ägo.. Kommer att sakna den och känns tråkigt som attans. 


Hela förra veckan gick jag kurs 8-16 (Truckförarutbildning) Hör och häpna jag blev godkänd. :D Jävlar så roligt det var att köra truck kanske ska bli mitt nästa yrke.. hehe

Träffade underbara männsikor som jag hoppas kunna hålla kontakten med så det kommer leda till livslång vänskap.


Idag har jag inte gjort många knop har en grym förkylning i kroppen och känner mig väldigt slut i kroppen. Städade hela dagen igår men vaknade av att han som hade besitigat lägenheten ringde och berättade att jag fick en guldstjärna för städningen, han tyckte verkligen jag hade gjort ett bra jobb (det bästa han sett på länge) 


Fikat med underbara Illa och Jossan idag och en till fika blev det med Carro och Berra och Malin.. Kaffe är ju lixom livet. hehe


Känner mig lite nere idag så jag skriver mer en annan dag. Men nu har ni fått en liten uppdate på va jag håller på med. 


  




Ovido - Quiz & Flashcards