Alla inlägg den 28 april 2011

Av Jessica - 28 april 2011 02:12



(Bilden är länkad till hennes Blogg) 

Min vän Jenny och jag har idag umgåtts på alla möjliga vis (låt fantasin flöda eller håll koll på hennes blogg) Jag är nyfiken på vad det kommer att komma för smarriga bilder i morgon, jag vet vad det kan tänkas vara och jag säger bara det...
Håll koll!


Dagen har annars varit effektiv och mycket har hunnits att göra, tvättat en maskin tvätt, farit om kring i staden och fikat med Lennart och Jenny.
Grattis till lennart som vunnit pengar i en större summa.
Va hos en optiker och beställde tid för att få mina efterlängtade linser.. Mmm längtar.

Sprang omkring i diverse affärer och sedan hem till Herr Ståhlberg och Fru Matsson för att natta lilla livet.. Medans hon snusade och sov donade vi med massor av hemligheter, för att citera Jenny.... Alla killars fantasier vad brudar gör när dom är själva.
Sen for jag hem till mitt nya boende som för närvarande är i Bergvik hos min kära moder... Längtar tills lägenhet kommer i min ägo..


Btw har jag lite problem att få in bilder i datorn för jag har lyckats slarva bort min kabel till telefonen.. Ska försöka att fixa det i morgon.. 


Nää nu är det dags för mig att nana...


Gnatt folket

Innan bedtime får ni en låt av mig som lyssnats på massor idag.. 

  


Ovido - Quiz & Flashcards