Alla inlägg den 1 april 2011

Av Jessica - 1 april 2011 00:25

Torsdagen har just passerat och jag har haft en bra dag. 

Solen lyste när ja klev upp så de blev kaffe och cigg på verandan.. Mys. Låg där iförd morgonrock och lyssnade på fåglarnas kvitter och underbar musik och mitt i min goda ro så började grannarna hammra på allt va man kan tänka sig... 

Ja trotsade detta spelade högre musik och lade mig i bikini samt rosa raggsockar... Blaze Bayley spelades på max volym.. hehe EVIL! 

  


   

Sen tyckte solen att den skulle ligga i moln, (Ger mig fan på att det va grannarna som skrämde iväg den) så ja gick in och fortsatte på mitt kaffe.. 

Helt plötsligt från ingenstans fick ja ett tokigt ryck och började städa, diska och tvätta... 

     

Fan va kul det va.. Ja kunde lixom inte sluta.. hehe.. GALET! 


Sen så har ja onlineshoppat lite med, ibland måste man unna sig även de allra minsta.. 

 

Vann denna klockan på Tradera! Vacker!!


   

Sen så inhandlade jag några ringar.. Så jävla jag! Längtar tills de dimper ner i postlådan! 


I morgon är det Fredag och jag ska på party i Bollnäs. 

Detta är vad som komma skall på kvällen, sen ska ja skåla med massa vänner! Himla trevligt!

  


Jag är riktigt nöjd över dagen som den blev och vart, ja hat tvättat alla mina kläder så ja slipper det när jag kommer ner till Falköping på Lördag. 

Jag har dock sjukt ont i ryggen och vänstra höften, haltar mig lite lätt fram men va fan gör de. För imorgon får vi intaga smärtstillande drycker på hälsingevis.. 


Nä mina kära vänner nu är de dags att roa mig med annat!

Godnatt! 

  


   

Av Jessica - 1 april 2011 00:21

Detta måste vara världens bästa text! 


Coca carola - DIN JÄVLA APA

Jag hörde att du träffat nån 
Nån som du kan tycka om 
Nån som älskar dig för den du e 
Som inte e som jag 
Vad bra 
Har inte mött dig på ett tag 
Men det e kanske lika bra 
Jag blir galen när jag ser dig 
Du ser så lycklig ut 
Vad sjukt 


Och jag saknar dig som faaaan 
Vafan, vi älskar ju varaaann 
DIN JÄVLA APA 
Din jävla apa 


Och jag hoppas ni mår bra 
Jag hoppas ni gifter er en dag 
Så att ni kan skilja er och slåss om allt 
Konkurs och vårdnadstvist 
Ja visst 
Och kanske kommer du tillbaks 
När hela skiten gått i kras 
När ingen älskar dig för den du e 
Och bara jobb finns kvar 
Hurra 


Och jag saknar dig som faaaan 
Vafan, vi älskar ju varaaann 
Din jävla apa 
Din jävla apa 


Och jag saknar dig som faaaan 
Vafan, vi älskar ju varaaann 
Din jävla apa 
Din jävla apa 

Ovido - Quiz & Flashcards