Alla inlägg den 8 april 2011

Av Jessica - 8 april 2011 00:47

Idag har varit en mycket blåsig dag, vaknade drack en kanna kaffe sen började ja packa ner massor i lägenheten. Skulle ha hämtat nyckeln till förrådet men kom 22min försent.. Attans.. 

Trodde dom stängde 16 men de va ju inte så då.. Får ta den i morgon. 

Har ändå hunnit packa mer än ja trodde borde vara klart snart eller? hmmm kommer nog aldrig ta slut. 

Vid halv fyra kom Sara och Martin och hämtade mig de va ju marknad och ja va i stort behov av strumpor... 

14par blev de.. =)


Sen bestämde ja mig för att ta rast resten utav dagen och de va behövligt för min rygg, i morgon börjar allt bärande hur de nu ska gå.. Attans... 


Nu är ja himmel så trött så de blir ett kort inlägg om min otroligt ohändelserika dag. 


En rolig grej kan ja dela med mig. 

Sara har ett gökur på väggen som är lite läskigt men otroligt snyggt, hon berättade att när hon va liten hade hon sagt. 

-Morfar ja vill också ha en klocka som gökar... hahahaa

Så hade hon fått de utav hennes mormor i julklapp förra året, är de inte gulligt. 


Nä nu kryper ja ner i sängen... 

natt natt 


  

Ovido - Quiz & Flashcards