Alla inlägg den 7 april 2011

Av Jessica - 7 april 2011 01:32

Nu har onsdagen vandrat förbi i en väldans fart, varit i lägenheten och packat och donat, kommit en bit på vägen i morgon blir det mer. 

Tvätttid bokad i morgon hoppas och klurar på att hinna tvätta allt som behövs innan flytten avgår.. När det nu blir, känns som om de har krånglat tillräckligt med allt nu.. När ska det vända? När har jag turen att hitta bort från problemen? 


Ja måste också lägga ut annonser på sängen som ja ska försöka att bli av med. 

Bättre att sälja än att behålla blir ju problem i flyttlasset. 


Kanske är lite sent ute men vafan bättre sent än aldrig.. =)


 

Har idag packat ner en del, sammanlagt 2 flyttlådor och 3 sopsäckar. Känns som att de aldrig kommer ta slut men snart så...

:) Ska göra mitt bästa för att få undan så mycket som möjligt i morgon.

Får ju tillgång till förrådet och de så de ska nog bli bra.


Kanske borde tacka ja till hjälp men om ja gör de själv blir ja inte skyldig någon något och kan inte heller få skit för de. Så ja klarar mig.. De enda ja kommer till att behöva hjälp med är att köra till tippen med massa skit. Kanske bära soffan och byrån med möjligtvis sängen.. (och givetvis tvn)


Känns som mitt flyttlass kommer likna detta.. 

 


Vissa saker har gjort mig ont som fan idag, bland annat lögner, snick snack och dumheter. Låt mig sköta mitt så kan ni sköta erat. Sorry men hallå de är  väl uppenbart.... Jag fick faktiskt ett eget liv när ja föddes varför ska alla bry sig om det eller på någotvis göra något för att få mig må dåligt. Ja faller inte längre på någon mållinje ja går min egen väg. Passar inte de så STICK!

Varför i hela friden ljuga och blanda sig i mitt liv, du/ni fick väl egna ni också? 

(Dock ganska underhållande att höra på snacket) Är ju faktiskt inte jag som förlorar på det i längden!


Pratade i telefon med sötaste Sandra idag, loveli att snacka ikapp allt vi missat eller inte riktigt men endel. Saknar henne otroligt mycket! <3


Va i bowlinghallen med Berra bus och kollade när mitt förredetta bowlinglag spelade, kändes otroligt skönt att de vart förlust. Lite som en hämnd. I dag hette det att reserven har ju betalat så mycket så de skulle kännas fel att kasta bort denne.. Summa summarum 

Reserven har lagt ut.... 3 matcher + dagens = 80kr x 4 = 320kr

Jag har lagt ut..... 7 matcher - 1 match = 80kr x 6 plus 100kr = 580kr

Jag vet att ja har rätt i att han gjorde fel när ja inte fick spela han kan komma med hur många bortförklaringar och lögner han vill.. Ja vinner i slutändan.. 

Trots att ja sagt att ja kan närvara alla kommande matcher har han sagt till dom som håller i bowlingen att ja inte skulle kunna vara med i slutspelet.. Vilket skämt.. 

Kommer att vara och kolla på de nästkommande matcherna med, dock kommer ja kanske heja lite eftersom att de endå är MITT LAG!!! men de är fan hemligt, ja är som neutral.. 

Jaja, ja är AS skit mycket besviken och de vet han om.


Trots detta har jag absolut inget emot honom som person. han är snäll och dessutom min bästa väns pojkvän.. 

Jag har lovat min bästa vän att inte skriva om detta mer så detta va det absolut sista inlägget om min besvikelse gentemot felbehandlingen av lagkamrat.. Ingen laganda där inte. 

Grrrrrrr Ghaaaaa Mooorrrrrrrr ja får vara arg och ge utbrott på omgivningen i stället får vi se om de är bättre. 


Förlåt Sara men ja sa att ja skulle skriva om det i bloggen och har du nu läst den endå så hoppas ja inte du tar illa upp.. Love you anyway! 


Dags att krypa till kojs, packning står på schemat i morgon 


Natt natt ohyra! 

  





  

Ovido - Quiz & Flashcards