Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Jessica - 2 juli 2012 22:38

Andra dagen på jobbet gjord, eller ja stack hem tidigare då jag bara fick sitta och stirra i väntan på att få gå hem så kompade jag ut.


I alla fulla fall är jag kattvakt till lilla Freja och Toker medans husse och matte är på äventyr i skottland. Va dit en sväng igår kväll och allt va frid och fröjd. Idag möttes jag av en annan bild. hehe Tror katterna kände på sig att husse och matte inte skulle komma hem på ett tag så då passade dom på med bus!

Man kan ju undra hur det ser ut om en vecka?! HAHAHA


Freja!

 

Toker

 

Galenskap 1

 

Galenskap 2

 


(Ida och Johan, ja har dammsugit soffan och golvet åt er så katterna inte äter upp de, då jag tror jag förstörde sopskyffeln men de bjuder jag på :P)

  


Ovido - Quiz & Flashcards