Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Förra helgen!

Av Jessica - 4 juni 2011 02:07

Jag har ju lovat er att skriva om mitt galenskap förra helgen.. galenskap är ett milt ord... Hehehehe


Jag hade bara berättat för ett fåtal människor (vänner) att jag skulle komma ner så det blev som sagt ganska busigt.. 

Tog tåget 06.21 i från Bollnäs, trött som ett djur anlände jag till Örebro där Martin hämtade upp mig och så åkte vi till åmmeberg där jag träffade min älskade Sara... 

Tog smyg bilder på henne hon kommer att bli galen men ja lägger upp endå.. tihii..

   Den lilla bebismagen syns till lite.. mys!


Väl framme i falköping klev jag av vid Lilla blå och mötte upp Berra, när vi satt där och avnjöt kaffe dök Davina och Pär upp, Davina hoppade och skuttade och tjöt av glädje, jag älskar sådan respons. 

Planer för kvällen smeds och jag for hem till Sara och Martin och gjorde mig klar för fest.. 

 

Martin guldkillen körde ner mig till Berra där jag överlämnade mitt paket som va en vakumpackad pryl som växtre när man lade den i vatten svällde.. (lite tampongaktigt)

många gissningar på va det va dök upp.. :)

 

En tårta va nog de roligaste.. De hade vart grymt med en vakumpackad tårta som växer i vatten... :)

 

Men de va ju så klart en liten handduk.. hehe

Vidare for vi hem till Micke och Johanna på fest de visade sig att Johanna inte va hemma vilket ja fällde en liten tår över.. Men de kom mer folk och de va himla trevligt. tjohooo.. 

  

Kvällen fortsatte sedan senare upp till Bredablick för prämiär för Minnesluckan Älskade Carro körde upp och de blev givetvis lite strög med hamsterdance... Jag tyckte det va väldans skoj.. Martina mötte mig med.. Å MEN GUD...Din jävla fitta och en stor Kram.. Mys..

Sen tror ja de blev en aning mycket alkohol för min del, ropade nämligen efter ulrick ett par gånger.. Åkte hem till Sara och hennes soffa, smög som fan tyckte dock att jag lät väldigt mycket då ja fick besöka mr toalett flertalet gånger..


Lördagmorgon vaknade med en chock... Ömmm vart är jag insåg dock det ganska snabbt när jag vände mig om och fick se Tvn.. hehe.

Mådde inte väldigt bra måste ja säga... hualigen 

Carro kom och hämtade mig och de blev fika nere på lilla blå i vanlig ordning. 

Planer på hur rockkvällen skulle genomföras smeds och kl 14 kom Jenny och joinade oss med en Stor KRAM.. 

Sen gick ja hem till Davina vi påbörjade målningen på mig och poff så fick ja någoon extra tattoo.. :)

   





Den första är på halsen, mycket snyggt. Sen så klart Berras autograf, samt Davinas.. Tack DAVINA! Hon gjorde många fler men ja har inga direkta bilder på dom.. 

Kvällen fortsatte till förfest och sedan vidare med bussen till Wrågården där Wårfesten ala rock utspelade sig. Ja hade en grym kväll och ja va ska man säga många skratt, trevliga återseenden och mycket kyla dessutom spelade ju Jam Pack underbara rocklåtar.. En himelsk afton betygsätts med ett fett stort MVG++

               

     


(Bilderna med OBloggan samt Wrågården är tagna i från Facebook Här hittar ni dom samt fler från kvällen)

  Där är kvällen smått och gott i bilder. Carro va P!nk, Davina va Bowie, ja va Kat von D, Berra va Tvättbjörn ala Manson.. ;)


Efter partajandet där ute i ingemansland där älgarna och bisonoxarna lever livet åkte vi mot falköping med sömnen i varje kroppsdel somnade jag gott i Pär och Davinas gästrum..


Vaknade och kände att oj shit ja borde nog tvättat bort allt kladd innan ja lade mig.. Men de blev en kamp i duschen innan ja klädde på mig.. Fick inte bort allt men nu är de borta.. hehe

Efter ja gjort mig någorlunda i ordning gick ja he till Carro med resväskan i släptåg, fika på blå igen och sen kom fantastiska berra och hämtade mig. 

Han körde i väg mig till tåget som avgick i från skövde station... 


Satt på tåget med min tantsnusk bok i högsta hugg och insåg att ja lämnade något ja verkligen saknat..

Men ill be back! 


De va den helgen i sin enkla helhet.. Tok och galenskap är inte ens mitt förnamn längre. 

(orkar verkligen inte läsa igenom de jag skrivit så förlåt för alla slav/stavfel...DET VA MENINGEN!)



Nu blir de superdyk ner i sängen!! 

NATT NATT

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 april 2013 01:46

Nu ska ni få göra ett studiebesök i skallen på mig men först ska jag köra lite allmänt svammel..   Igår(söndag), i stort sett hela dagen utan smärtor utan speciella tankar bara va bortom mig själv, andades och mådde bra med fint sällskap. De va e...

Av Jessica - 23 april 2013 21:35

Idag har jag varit på läkarbesök igen, de är ju tur man är rik... Eller??! Läkaren skrev ut antidepresiv medicin jag tog 1 tablett igår håller på att dö av huvudvärk och illamående. Men de va mycket vanliga biverkningar sade han. Sen har han skick...

Av Jessica - 20 april 2013 17:05

Helt fucking jävla otroligt. Imorse när jag vaknade hade jag 0% smärta. Kickade igång dagen med kaffe och soyayogurt samt en cykeltur ner till stan för att fika med Jessica, käkade en tonfisksallad med nöje och dagen fortsatte fortfarande smärtfi. Va...

Av Jessica - 16 april 2013 01:44

Nu är det bokat och klart, fy så skönt det ska bli att komma iväg och bara vara borta ett tag. Komma iväg och njuta med gott sällskap och strandliv. Kommer ju inte direkt vantrivas på detta hotell. Jag och Fröken Zottele       (Bilderna är frå...

Av Jessica - 5 april 2013 03:06

Nu är det slut på att må dåligt, jag får tydligen aldrig komma till psykolog för att reda ut varför jag mår dåligt. Jag tror att allt kan ha med problemen i magen att göra. Jag kan inte äta utan att få smärtor, ja kan inte sova trots sömntabletter, j...

Ovido - Quiz & Flashcards