Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Äkta! <3

Av Jessica - 13 maj 2011 04:01

I onsdags var jag på Tranan med min gamla barndomskompis Jenny och hennes kille Christian.. Fantastiska människor som jag håller väldigt nära mig. 

Hade en grym kväll, kvällen slutade i ganska vanlig ordning att jag och Jenny körde Danstävling (ni vet sån man gjorde i lågstadiet på diskon) till sista låten.. Sinnessjukt skoj..

Christian spelade och vann så dom kom hem med mer pengar än när dom åkte dit, trots otaliga öl och cocacola samt drinkar som dom hälde i sig å mig.. =) Jenny körde ju så de blev cola för hennes del. 

Att umgås med Jenny nu är precis som när vi va små.. GALENSKAP på hög/mycket hög nivå.. 

Vi har alltid lika roligt och alltid lika trevligt. 


Läs hennes Blogg på om ni vill veta mer om vad ÄKTA är! där kan ni också läsa om hennes andra scandaler eller vad man vill kalla det, hon är precis lika galen som jag om inte värre. =)

Jag på riktigt tårar i ögonen själv när jag läste de fina hon skrivit om vår vänskap. 


Stal ett gäng bilder från hennes blogg (dom är länkad dit) 

           


 

Vi har känt varandra genom många stadier i livet, lärt varandra mycket och nästan alltid haft underbart roligt! Inga lögner inget tissel tassel utan rakt på sak och ärlighet har alltid varit de vi kan stå fast vid mellan oss. Vi har aldrig ljugit för varandra, aldrig hymlat om något och alltid alltid vart precis samma människor.. 

13år har denna jävla tuttlisan stått ut med mig, och fler år ska de bli.. 

<3

Torsdagen spenderades i Bollnäs med att gå och hämta schemat för jobbet jag ska börja snart, sen va det balkonghäng och jordgubbe ätning på linas balkong.. Mys på hög nivå. Efter de blev de Hockey hos Daniel, mycket roligt.. Sen for ja hem, nästan en hel garderob rikare.. YEY! 

I morgon skall spenderas med att fixa ordning i den lilla garderoben jag har eftersom att de lutar åt dåligt väder... ENSAM HEMMA då kan vad som helst hända.. tjopp tjopp


12/5 2010 kom det in en tjej i mitt och saras liv, den tjejen är grym på alla sätt och vis, vi blev en trio man bara inte kan få nog utav. Jenny, Jessica & Sara.. i morgon berättar jag mer om den.. (Idag den 12/5 2011 va våran årsdag GRATTIS) Vi tre är också äkta vänskap, inget tissel tassel bara kärlek! <3

 


Dags att försöka nana kuddefan klockan har ju överstigit sömnens timme... 

Natti natt alla mina underbara och Godmorgon älsklingar och ni andra! 


Ha nu en Fantastisk dag och älska varje minut av den. NJUT SOM FAN

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 april 2013 01:46

Nu ska ni få göra ett studiebesök i skallen på mig men först ska jag köra lite allmänt svammel..   Igår(söndag), i stort sett hela dagen utan smärtor utan speciella tankar bara va bortom mig själv, andades och mådde bra med fint sällskap. De va e...

Av Jessica - 23 april 2013 21:35

Idag har jag varit på läkarbesök igen, de är ju tur man är rik... Eller??! Läkaren skrev ut antidepresiv medicin jag tog 1 tablett igår håller på att dö av huvudvärk och illamående. Men de va mycket vanliga biverkningar sade han. Sen har han skick...

Av Jessica - 20 april 2013 17:05

Helt fucking jävla otroligt. Imorse när jag vaknade hade jag 0% smärta. Kickade igång dagen med kaffe och soyayogurt samt en cykeltur ner till stan för att fika med Jessica, käkade en tonfisksallad med nöje och dagen fortsatte fortfarande smärtfi. Va...

Av Jessica - 16 april 2013 01:44

Nu är det bokat och klart, fy så skönt det ska bli att komma iväg och bara vara borta ett tag. Komma iväg och njuta med gott sällskap och strandliv. Kommer ju inte direkt vantrivas på detta hotell. Jag och Fröken Zottele       (Bilderna är frå...

Av Jessica - 5 april 2013 03:06

Nu är det slut på att må dåligt, jag får tydligen aldrig komma till psykolog för att reda ut varför jag mår dåligt. Jag tror att allt kan ha med problemen i magen att göra. Jag kan inte äta utan att få smärtor, ja kan inte sova trots sömntabletter, j...

Ovido - Quiz & Flashcards