Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Flamesfesten!

Av Jessica - 10 maj 2011 18:03

Vilken härlig tillställning, underbara människor och kärt folk. 

Har tyvärr inga bilder att visa upp från festen men jag kan ju försöka med att förklara för er hur skoj jag hade det. (Hittade bilder en fotograf tagit lägger ut dom (Annica Lindström). )


Klockan 18 satte jag mig på bussen mot Bollnäs, Lina mötte mig på stationen vi gick hem till en vän som bor nära Tranan och jag drack en cider, lina va bara  ur gullig.. Mimmipigg klänning och så himla söt med sin mage! 

Vid 19 tiden drog vi oss mot tranan där maten serverades, Tacobuffe så vi fick minsann servera oss själva. Grymt god sås till, curry av något slag.. Mmm


Efter maten fyllt våra magar öppnade hårdrocksbaren där tillställningen vackert fortsatte, pris till årets man (Andreas Westh) och årets spelare (Per Hellmyrs) utdelades.

Även hade vi supportrar ordnat en insamling till styrelsen i Flames för deras tokigt bra jobb som dom lagt ner.. Slutade på ett presentkort på en resturange med 3000kr, himmel va dom inte kommer att vara nykter sen.. =)

Trevliga människor virvlade omkring som i en sagovärd och alla gillar bandy, vi slog oss ner vid ett bord och drack drinkar med otroligt charmiga namn, så som Lennart, Ragnar, P3, Dildo, och Kalle.. Himla goda måste jag säga, tror de va Lennart jag gillade bäst. hihi.. 

Snacket fortsatte och det va hur trevligt som helst, tiden bara rann iväg.. 

Sen öppnade portarna för allmänheten och utspridningen blev större. 

Vi höll oss mestadels i Hårdrocksbaren.. 

När klockan närmade sig 02 gick vi ut och vandrade mot Lokalen där den lovade eftrerfesten höll hus, tog ett snabbt matstopp på max. Vandrade sedan vidare.. Väl framme insåg vi att de va hur mycket folk som helst, de flesta dansade, andra spelade fotbollsspel och resten hade trevligt. 

Dans dans dans (Musiken va tokigt blandad) Cotton eye joe spelades och jag trodde dansgolvet skulle bli tomt men ack så fel jag hade, det fylldes av bandytokiga galningar som hoppade omkring som rabiesmittade popcornmaskiner. =) [Att tillägga var jag en av dom]


Klockan bara sprang i väg framåt 06 kändes det i kroppen att vi hållt på ett tag. Dags att gå hem och sova för att sedan vakna upp med himelsk huvudvärk... Hualigen men de kändes att vi hade haft det mycket skoj!

(Önskar de kunde vara bandyfest oftare..)

ALLTSÅ ATT SAMMANFATTA KVÄLLEN MED ETT ORD = GALET!!! <3

     

Fotograf: Annica Lindström

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 april 2013 01:46

Nu ska ni få göra ett studiebesök i skallen på mig men först ska jag köra lite allmänt svammel..   Igår(söndag), i stort sett hela dagen utan smärtor utan speciella tankar bara va bortom mig själv, andades och mådde bra med fint sällskap. De va e...

Av Jessica - 23 april 2013 21:35

Idag har jag varit på läkarbesök igen, de är ju tur man är rik... Eller??! Läkaren skrev ut antidepresiv medicin jag tog 1 tablett igår håller på att dö av huvudvärk och illamående. Men de va mycket vanliga biverkningar sade han. Sen har han skick...

Av Jessica - 20 april 2013 17:05

Helt fucking jävla otroligt. Imorse när jag vaknade hade jag 0% smärta. Kickade igång dagen med kaffe och soyayogurt samt en cykeltur ner till stan för att fika med Jessica, käkade en tonfisksallad med nöje och dagen fortsatte fortfarande smärtfi. Va...

Av Jessica - 16 april 2013 01:44

Nu är det bokat och klart, fy så skönt det ska bli att komma iväg och bara vara borta ett tag. Komma iväg och njuta med gott sällskap och strandliv. Kommer ju inte direkt vantrivas på detta hotell. Jag och Fröken Zottele       (Bilderna är frå...

Av Jessica - 5 april 2013 03:06

Nu är det slut på att må dåligt, jag får tydligen aldrig komma till psykolog för att reda ut varför jag mår dåligt. Jag tror att allt kan ha med problemen i magen att göra. Jag kan inte äta utan att få smärtor, ja kan inte sova trots sömntabletter, j...

Ovido - Quiz & Flashcards