Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Kontrast!

Av Jessica - 10 maj 2011 02:24

Egentligen är jag så sjukt trött orkar verkligen inte skriva ett utförligt blogginlägg, skäll på mig vettja. 


Mitt liv i Hälsingland är inte alls samma som mitt liv i Falköping, i falköping oroade man sig aldrig för att sitta själv endag eller två. De gick typ inte. :) 

Här uppe är det skönt att inte träffa folk jämt men samtidigt saknar jag cafe hänget och umgänget tok mycket! 


Tror inte att jag kommer att sluta sakna Falköping heller, varannan tanke eller oftare har med någon/något i Falköping att göra. :)

Saknar mina änglar, Carro, Sara, Jenny, Berra, Carl, Martina, Sanna, Carolina! <3


Lovar att jag ska berätta om flamesfesten i morgon som va en kanon upplevelse! 


Idag tänkte jag mig att jag skulle ligga i solen och bara ha det gott, men så¨smutsigt som de va på mammas uteplats pallade jag inte med så från ingen stans hoppade jag upp ur solstolen och började TOKSTÄDA! sjungandes på himlans konstig musik städade jag och fixade till Altanen... 

Efter städningen va livet fortfarande lite lång tråkigt och eftersom att jag va hundvakt idag hade jag lite svårt att bege mig iväg någonstans.. Så då rensade jag och hittade ett Blomsterland...

     

Före(under tiden jag städade...)     Resultatet            Fint.. :)

Blomsterlandet samt trappan va ett helvete men fint som attan blev det.. Jag tänkte ju inte så långt innan jag började, hade verkligen behövt en spade och kratta men om man vill kan man ju använda sig av en SEKATÖR. Det va ju dagen totala räddning. :)

      

Före                                Efter                             Helheten


Tog dock ingen bild på mig när jag donade och höll på men tur är väl det, kan ju omöjligt varit sexig... hahaha Men hunden låg i gräset och njöt av att se mig arbeta och lukta Wingum.. Sniffa godis är inte ofta man gör... tihi

Bellen <3


Efter allt stönande och stånkande i Trädgården lade jag mig i soffan för en vilostund, soffan va grümt skön (Berras uttryck)

Sen kom min söta moder hem, lagade mat men ja åt annat.. :) Sen va det Hockey på tvn, Hockey har för mig blivit mycket mer spännande och de tycker jag är märkligt, men men man måste ju roa sig med det lilla.. Mitt i 3dje perioden kom Jenny och Kicka förbi på en cigg, dom hade varit ute i skogen hela långa dagen och busat med småttingarna.. Mysfamiljen.. 

Sverige förlorade mot canada... Hmmm

Efter hockeyn tog jag mig ett av mina berömda bad..

       


'Plask, plask!  (Men ja gillar SKUM låt mig ha det! )


Nu är det dags att slå igen mina blå, trött som attan... 


En bild från i Lördags när jag väntade febrilt på bussen till Bollnäs.. 

(lägg märke till mina ögon Mmmm love it)

 

Natt natt! 



Eller Godmorgon på er som nyss har vaknat eller varit vaken ett tag! 


(God frukost Berra? ) 


Puss på er 


  

 
 
Ingen bild

Berra

10 maj 2011 06:25

Hahaha, SKUMMÖSSA! :-)Galen. Och sjukt söt. Ja, frukosten var helt grüm! :-) Saknar dig kilovis <3

Jessica

10 maj 2011 18:28

Saknar dig också Berrabusis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 30 april 2013 01:46

Nu ska ni få göra ett studiebesök i skallen på mig men först ska jag köra lite allmänt svammel..   Igår(söndag), i stort sett hela dagen utan smärtor utan speciella tankar bara va bortom mig själv, andades och mådde bra med fint sällskap. De va e...

Av Jessica - 23 april 2013 21:35

Idag har jag varit på läkarbesök igen, de är ju tur man är rik... Eller??! Läkaren skrev ut antidepresiv medicin jag tog 1 tablett igår håller på att dö av huvudvärk och illamående. Men de va mycket vanliga biverkningar sade han. Sen har han skick...

Av Jessica - 20 april 2013 17:05

Helt fucking jävla otroligt. Imorse när jag vaknade hade jag 0% smärta. Kickade igång dagen med kaffe och soyayogurt samt en cykeltur ner till stan för att fika med Jessica, käkade en tonfisksallad med nöje och dagen fortsatte fortfarande smärtfi. Va...

Av Jessica - 16 april 2013 01:44

Nu är det bokat och klart, fy så skönt det ska bli att komma iväg och bara vara borta ett tag. Komma iväg och njuta med gott sällskap och strandliv. Kommer ju inte direkt vantrivas på detta hotell. Jag och Fröken Zottele       (Bilderna är frå...

Av Jessica - 5 april 2013 03:06

Nu är det slut på att må dåligt, jag får tydligen aldrig komma till psykolog för att reda ut varför jag mår dåligt. Jag tror att allt kan ha med problemen i magen att göra. Jag kan inte äta utan att få smärtor, ja kan inte sova trots sömntabletter, j...

Ovido - Quiz & Flashcards